Repareren van toestellen

wanneer u een toestel heeft aangeboden ter reparatie gaan wij volgens onderstaande stappen te werk:

 

1 Onderzoeken

Toestellen die bij Into Repair binnenkomen, worden eerst aan enkele testen onderworpen om een duidelijk beeld te krijgen van de oorzaak van de storing. De staat, prijs en leeftijd van de producten worden ook meegenomen in het onderzoek. O.b.v. onze bevindingen wordt er een vervolgtraject ingezet zoals ruilen, repareren, offerte of total loss verklaring maken voor de verzekering. De kosten van dit onderzoek / offerte bedragen €39,- maar vervallen wanneer u besluit om het toestel door ons te laten repareren.

 

2 Repareren

Zodra een duidelijk beeld is ontstaan van de storing zullen wij vrijblijvend een opgave doen van de totale kosten en reparatietijd. Pas na uw goedkeuring gaan wij over op een vakkundige reparatie.

 

3. Test & Garanties

Voordat de door ons gerepareerde toestellen teruggaan naar de klant worden ze nogmaals uitgebreid getest. Deze tests doen wij om een herhaalstoring te voorkomen. Mocht er toch onverhoopt een herhaalstoring optreden is dit geen probleem. Wij geven op al onze reparaties namelijk een volledige garantie van 3 maanden.

Bel 06 43555923 of maak online een afspraak

Into Repair

Korhoen 4

4451ET Heinkenszand

06 43 555 923

© 2013 IntoRepair.  Alle rechten zijn voorbehouden.